راز زندگی

✿˙·٠•man manam to toyi•٠·˙✿

دیوانه می گوید:((من آبراهام لینکلن هستم.))فرد عصبی می گوید:((کاش من ابراهام لینکلن بودم.))و آدم سالم می گوید :((من منم ،تو تویی)) فردریک پرلز

در افسانه ها آمده است روزی که خداوند، جهان

هستی را آفرید، فرشتگان مقرب را به بارگاه خود

 فراخواند و از آنها خواست تا برای پنهان کردن

"راز زندگی"پیشنهاد بدهند.یکی از ....

فرشتگان به پروردگار گفت:خداوندا، آن را در قعر زمین

مدفون کن. فرشته ی دیگری گفت:آنرا در زیر دریاها قرار

بده و سومی گفت:راز زندگی را در کوهها قرار بده.

ولی خداوند فرمود:اگر بخواهم چنین کنم، فقط تعداد

کمی از بندگانم قادر خواهند بود آنرا بیابند;در حالی

که من میخواهم این راز در دسترس همه ی بندگانم

باشد.در این هنگام یکی از فرشتگان گفت:پروردگارا،

راز زندگی را در قلب بندگانت قرار بده.در این صورت

در دسترس همه ی بندگانت هست و از طرفی

کمتر کسی به این فکر خواهد افتاد که برای پیدا

کردن این راز باید به قلب و درون خود بنگرد!

در این لحظه بود که خداوند لبخند زد...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 14:0 ] [ fateme ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه